Hírmorzsa

Tudta-e, hogy a Svédmasszázs jótékonyan hat az izomrendszerre és rendszeres masszázzsal elkerülhető, illetve megszüntethető az izmok fájdalmas merevsége és az izomcsomók, melyek az ülőmunkát végzők és sportolók körében olyannyira jellemzők?
 

Ayurvéda tanfolyamok

Az indiai Ayurvéda holisztikus tanításai az Ayurvédiában! Képzéseink: ayurvédikus babamasszázs, ayurvédikus kismama és felnőtt masszázstanfolyamok, ayurvédikus szépségápolás, ayurvédikus életmód tanfolyamok. Ayurvéda Képzések autentikus forrásból!

Részletek oktatási oldalunkon a www.ayurvedaoktatas.hu oldalon!

Online olvasók

Oldalainkat 41 vendég böngészi
A nyirokkeringés fokozása otthon PDF Nyomtatás Email

Tudja, hogy milyen otthoni praktikákat vethet be a keringés fokozására?
 - mélylégzés: a belégzéskor keletkezett negatív nyomás a mellkasban, melynek következtében stimulálódik a nyirok utakban lévő keringés
- a hideg-meleg vizes zuhanyzás: zuhanyozzunk 3- 4 percig forró vízzel, majd váltsunk hidegre egy percig, ismételjük meg kétszer. Keringésünk fokozása mellett az ereink falát is tonizáljuk.
Mielőtt azonban ezeket a praktikákat kipróbálnánk, kérdezzük meg kezelőorvosunkat, szívbetegség, keringési rendellenesség esetén ugyanis nem javallott.

Fokozhatjuk továbbá megerőltetést nem okozó izommunkával, mint például sétával, néhány perces talajtornával. A lábak felpolcolásával. Az izmok működésbe hozatalával megdolgoztatjuk a szívet és a nyirokrendszert, kitágulnak ereink és fokozódik a mikro cirkuláció, jobb oxigenizációt eredményezve.

 

 
RocketTheme Joomla Templates