Házirend Nyomtatás
Írta: administrator   
2018. augusztus 09. csütörtök, 09:45

AYURVÉDIA Házirend

Tisztelt leendő és meglévő ügyfeleink!

Az Ayurvédiában való szolgáltatások gördülékeny igénybevételéhez kérjük, olvassák el házirendünket, melynek megfogalmazására az ügyfeleinkkel való bizalomteljes kapcsolatunk meg-és fenntartása vezetett minket.

BEJELENTKEZÉS

Vendégeink a hét 5 napján, hétfőtől péntekig, 9.00-18.00-ig kérhetnek masszázskezelésre időpontot az alábbi telefonszámainkon:

Riba Zsófia – 06309220266

Horváth-Kovács Diána – 06304460500

Hétvégén (szombaton és vasárnap) a telefonos időpontegyeztetés szünetel. A hét bármelyik napján (hétfőtől vasárnapig) e-mailben is kérhető időpont az ayurveda kukac ayurvedia.hu e-mail címen.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy sms megkeresésekre nem áll módunkban reagálni. Amennyiben azonnali választ szeretne megkeresésére, javasoljuk, hogy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot. Ekkor sem biztos, hogy hívására tudunk válaszolni, hiszen előfordulhat, hogy éppen masszírozunk. Amint lehetőségünk van rá, visszahívjuk önt.

 

ÉRKEZÉS

A masszázskezelésekre kérjük, hogy minimum 5 perccel korábban a kapott időpontnál érkezzenek meg hozzánk vendégeink (Pl. 15 órás időpontra 14.55-kor). A kapott időpont a masszázs kezdésének időpontja, nem pedig az érkezésé. Munkatempónk elég feszített, igyekszünk sok ember masszázs igényét kielégíteni, így munkánk elengedhetetlen tényezője a pontos kezdés. Kérjük ugyanakkor, hogy a jóval korábbi érkezést (15-30 perc) is legyenek szívesek elkerülni, hiszen előfordulhat, hogy éppen kezelés folyik, és ilyenkor nem tudjuk megszakítani a masszázst a korábban érkező vendég fogadása miatt. Sajnos így beengedni sem tudjuk önöket.

 

MUNKAIDŐN TÚLI MUNKAVÉGZÉS

Amennyiben vendégeink igényt tartanak a hivatalos munkaidőn túli szolgáltatás igénybevételére, kérjük, egyeztessenek előzetesen velünk erről. Előfordulhat, hogy ez működik nálunk, viszont munkaidőn túl kiegészítő órabért számolunk fel a meglévő masszázsdíjra. Ennek mértékéről kérjük érdeklődjön kezelőjénél, köszönjük!

HELYISMERET

Kérjük az először hozzánk látogató vendégeinket, hogy előzetesen tájékozódjanak a masszázsközpontunkhoz történő eljutás lehetőségeiről az esetleges késések elkerülése érdekében. Előfordul, hogy miközben kezelünk, vendégeink telefonon próbálnak megkeresni minket és iránymutató segítséget kérni, hogy találhatnak el hozzánk. Sajnos nem mindig tudunk telefonhívásokra válaszolni, amikor kezelünk.

KÉSÉS

Megértésüket kérjük, amennyiben ügyfeleink késése esetén a masszázst a késés idejével egyenlő mértékben lerövidítjük. Ennek oka az, hogy a következő vendég idejéből nem szeretnénk elvenni, illetve nekünk masszőröknek is szükségünk van regenerálódási időre, tisztasági szünetre.

A késés mértéke lehet nagymértékű is (nem egyszer fordult elő 20-30 perces késés is). Mivel vendégeink az előre egyeztetett időtartamra foglalják szabadidőnket, így a már előre egyeztetett masszázs szolgáltatási díját számoljuk fel késés esetén is.

 

IDŐPONT LEMONDÁSA

Előfordulhat, hogy valamely vendégünk nem tud eljutni hozzánk kezelésre az előre egyeztetett időpontra. Kérjük, hogy egy esetleges időpont lemondást mielőbb szíveskedjenek velünk egyeztetni. Időpontlemondását az időpontot megelőző nap reggel 9 óráig kérjük lemondani. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a lemondott kezelés árát a következő alkalommal felszámítjuk az aktuális kezelés ára mellé. Meglévő bérlet esetén a le nem mondott vagy a túl későn lemondott alkalmat lehúzzuk.

Ettől eltekintünk, amennyiben vendégünk a lemondásra kerülő időpontra maga helyett küld valakit a kezelésre. Bár szigorúnak tűnhet házirendünk ezen pontja, mégis kérjük gondoljanak bele a mi helyzetünkbe, illetve hogy önöknek is kellemetlen lenne, ha pl. egy régóta fájó foguk kezelését a fogorvosuk lemondaná. Az Ayurvédiában várólista van, nem mindenki tud azonnali időponthoz jutni, így időre van szükségünk, hogy egy esetleges lemondás miatt az önök helyére valaki mást kezelésre hívjunk. És sajnos még így sem biztos, 1 nappal az időpont előtt, hogy be tudjuk tölteni az önök helyét. Köszönjük megértésüket!

 

HIGIÉNIA

Mivel egészségügyi területen dolgozunk, így fontos számunkra, hogy minden vendégünk a lehető legtisztább környezetben kaphassa meg kezelését. Ezért egy nap több alkalommal is fertőtlenítést végzünk a masszázsszobákban, illemhelyeinken, valamint a fürdőszobában. Kérjük vendégeinket, hogy ezen helyiségek használatában figyeljenek oda az önök után érkező vendégre, őt milyen körülmények fogadják majd. A bejáratnál kérjük, vegyék le utcai cipőjüket, a masszázsszobákba és belső helyiségeinkbe csakis papucsba lehet továbbhaladni. Hozhatnak vendégeink saját papucsot is, de mi is tudunk adni papucsot. A papucs azért elengedhetetlenül fontos, mert a masszázskezelések során a talp olajos/krémes lesz. Minden vendégünk talpát a kezelés végén letörüljük, de a törlés ellenére is a talp csúszhat, olyan sikamlós felületet hagyva maga után, amibe vendégeink és jómagunk is elcsúszhatunk. Az esetleges balesetek elkerülése végett kérjük szíves együttműködésüket!

 

ZAVARTALANSÁG

Masszázskezeléseink zavartalansága végett kérjük mobiltelefonjaik mellőzését a kezelés ideje alatt. Amennyiben mobilkészülékeiket az előtérben hagyják, kérjük, hogy halkítsák/némítsák el a készülékeket, hogy ne zavarja a telefon csengése kollégáink nyugodt munkavégzését, illetve az önök kikapcsolódását.

 

BÉRLETEK ÉRVÉNYESSÉGE

5 alkalmas bérleteink érvényességi ideje 3 hónap. A bérletek idejének lejártával azok felhasználási idejének meghosszabbítására nincs lehetőség, a megmaradt alkalmak elévülnek.

 

FIZETÉS               

Központunkban csak készpénzes fizetésre van jelenleg lehetőség. A bankkártyás fizetés és a hitelre történő masszázs igénybevétele nem lehetséges. Kérjük önöket, hogy lehetőség szerint rendelkezzenek annyi apróval vagy váltópénzzel a fizetéskor, mely megkönnyíti munkánkat, hiszen visszaadni, ha aznap pl. mindenki nagy címlettel fizetett, számunkra is nehézkes.

 

EÜ ÁLLAPOT FONTOSSÁGA

A masszázst mindenki saját felelősségére veheti igénybe. Új vendégek esetében mi is az első alkalommal rákérdezünk a masszázs esetleges ellenjavallataira, de vendégeink olvashatnak erről honlapunkon is az alábbi linkre kattintva: http://ayurvedia.hu/svedmasszazs.html

Amennyiben ön nem tájékoztat bennünket fennálló egészségügyi állapotáról kellően és elhallgatja a masszázs végzését kizáró betegségét, abban az esetben egészségéért felelősséget nem tudunk vállalni.

Kérjük, hogy ha ön beteg, arról tájékoztasson minket! Nem minden esetben szükséges a masszázst elnapolni, de pl. fertőző betegségeknél szeretnénk óvni a saját és a hozzánk ön után érkező vendégek egészségét is, mindemellett ön sem örülne, ha egy betegséget az amúgy is legyengült szervezetében a masszázs tovább terjesztene.

 

KÁROKOZÁS

Felhívjuk vendégeink szíves figyelmét, hogy amennyiben ön odafigyelés hiányában kárt okoz központunk berendezési tárgyaiban, az okozott kárt a masszázs végén felszámítjuk. Köszönjük megértését! Bízunk benne, ön is egyetért velünk, hiszen a masszázst kiegészítő berendezések nem csak az ön, de más vendégek érdekeit, kényelmét is szolgálják és azok hiányában, vagy sérülésekor a mi szolgáltatási színvonalunk is csökkenhet.

 

A házirendünket minden hozzánk bejelentkező és masszázst igénybevevő vendég a kezelés megkezdésével automatikusan elfogad. A házirendet a szolgáltató bármikor módosíthatja, a módosításról vendégeinknek minden esetben tájékoztatást küldünk.

Köszönjük együttműködő megértésüket!

Horváth-Kovács Diána és Riba Zsófia masszőzök